Headern


Okej, eftersom du varken lämnat namn eller bloggadress får jag svara här. Men det är helt ok att vara anonym (:

Jag använder Photoshop, jag suddar ut kanterna med en "suddig" pensel, och sedan kopierar jag bilden och lägger in på headern, och gör så att det lagret blir över det lagret. Äh jag gör en guide istället ! xD


(KLICKA PÅ BILDERNA FÖR ATT FÅ DE STÖRRE)

Öppna en ny bild, i detta fall är storleken 800x600


Öppna en bild och klistra in den på din nya bild


Öppna ännu en bild


Sudda ut kanterna, som i exemplet.


Klistra in bilden på din nya bild, där din första bild ska finnas.


Sudda ut kanterna på din första bild, och sätt "ihop" de, så att kanterna ser ut att sitta ihop, skapa ett nytt lager.


Klicka på det nya lagret och fyll i en bakgrund.


Hoppas att du, och alla andra, får nytta av denna guide ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0