Still awake ...

Jaow, Pappa har inte kommit hem ännu så vi får vara uppe tills han kommer, har han sagt. Är trött, skulle ha cyklat ner och handlat smör, stoppa in min disk i diskmaskinen, starta diskmaskinen, plocka undan mina saker i hallen och INGET är gjort, och det är på tok förvarmt i mitt rum !! fast ...nu är det svalare.

Är lite ledsen över att jag inte ska få åka till velamsund imorgon bitti ... men jag kommer åka ner på eftermiddagen iaf ;D

Kom på en sak ...
När de släppte ut hästarna idag var det typ en grupp utvecklingstörda som var där och såg på, en växlade mellan att vara rädd och tycka det var kul ^^ Han sa typ "Det kommer fler!" En gång sprang han och gömde sig bakom mig och sa "Hjälp" haha ^^ och Wodde ville hoppa över staketet, det var ren TUR att Japan och Saffran (tror jag) "råkade" stå ivägen just där han skulle hoppa över!

aja see yah ;D



JUST DET!
Vill ni ha eran länk här nere? Jag länkar till din mot att du länkar till min - men jag har redan bjudit på några gratis, säg till om du vill göra så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0