Rodeo på Rasken <33333333


Fifan va ja älskarej, bästaste Rascal <3

Igår vare ridning, valde häst bland de sista men jag tog Rasken, var otroligt sugen på att rida honom idag, och vi skulle rida utomhus ^^ Tänkte inte på att hästarna blir piggare utomhus men iaf ...
När jag satt upp och börjat skritta släpper stalljobbarna ut hästarna som galopperar runt i hagen, och Rasken vill så gärna hänga på, så han börjar bocka (som ni ser på bilden x} ) och jag känner hur allas blickar strömmar mot mig *host*

Sedan tänker jag : "Okej, han är 8 år, jag tycker han har rätt att busa" och då gick det mycket bättre! Men sedan släppte jag mitt spö, och då tyckte han att arbetet var slut, men sedan fick jag tillbaka spöt och då gick det mkt mkt bättre :D Älskar han så J*vla mkt <3<3<3<3<3<33<3<3<3<3

Imorgon ska ja Praoa på velam med Karin och Julia som jag ser fram emot, att komma till stallet kl 8 och träffa sin älsklingsbubbe, inget är bättre ;D
Och vad jag har hört, så ska vi få rida fritt ;D
Tänk er, att åka till stallet och va där en hel dag istället för att va i skolan ;D
;PPpPppP [LoL xD]


Kommentarer
Postat av: I-börner

asså jäkla häst växlare! du skulle alldrig kunna ha egen häst om du skulle vilja byta den jämt XD

2010-05-04 @ 14:38:06
URL: http://lovejuppes.blogg.se/
Postat av: malin

du och rascen passar jätte bra tillsammans! ni är typ som gjorda för varandra..

2010-05-04 @ 21:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0