Hej!

Bloggade inte igår för att jag inte hade lust, men jag bloggar om det idag istället.

Igår så hade vi träslöjd, ÄNTLIGEN nästan klar med mitt skåp, och då blire minsann en namnskylt till GH ^^ Hade språk på eftermiddagen, orkade inte gå dit men mamma hämtade mig efter språket (jag gick dit iaf xD)

Idag hade vi vikarie. Han var S-Ä-M-S-T. Tror ingen gillade hnm. Han hotade oss med att ta våra mobiltelefoner och så fick våra föräldrar hämta ut de :@ (men han gjorde inte det) och sedan slängde han ut Emma :O Dampvikare! Han bah: "Aah jag har haft förskoleklassare och 1:or förut" och då han att vi ska vara precis som ettor ? :@

Så, var tvungen att skriva av mig ^^

Ska följa med Issa till Velam sen och se på när hon rider :) Ska anmäla mig till Dressyrkursen oxå, Vill ha Händel elr Morgan på den :D

(a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0