Trött x_x och rubrikbrist . . .

Ska byta Låtar snart till Min Låtlista här vid sidan om .. Jag har bestämt två låtar , men jag ska lägga till 3 låtar, så man får välja mellan 6 olika. Ni får nu kommentera vilka låtar ni vill ha , så lyssnar jag på alla låtar som föreslås, och väljer ut 8 st som ni får rösta mellan, och de 4 som får flest röster kommer läggas till här vid sidan. Max tre förslag/person. Och jag kan se IP-adressen i kommentarerna, så ni kan inte fuska (a'

Men ÖNSKAÖNSKAÖNSKA :D

och kommentera nya headern ^^

 sålänge på er ;*

Kommentarer
Postat av: sofiaa

JJJJJJJJJJJUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTTTTTIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNNBBBBBBBBBBBIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEBBBBBBBBBBBBBEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRR

2010-06-20 @ 20:09:55
Postat av: Jennifer-MODE&FOTO

Miley Cyrus-I cant be tamed ;D



Om du vill vinna en header, så gå in på min blogg. Det är bara att kommentera så är du med och kan vinna! :)

2010-06-27 @ 18:51:58
URL: http://barajennna.blogg.se/
Postat av: malin

1. florence +the machine - heavy in your arms

2.sia - my love

3. beck and bat for lashes - let's get lost

4 (a). grizzly bear - slow life

2010-07-04 @ 23:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0