??

Nån som vet om det är något speciellt idag ? Dt var lixom bakluckeloppis och hoppslott och ansiktsmålning och fullt av folk nere vid centrum. Och städdag här uppe i området. Men jag städade mitt eget rum xD
       

jag hoppas för fullt att jag får rida min Pöjk imorgon, men Sofia (ridläraren) skulle, om hon hade tid, sätta upp oss på hästar och då hade hon SJÄLVKLART satt upp mig på Jackpot, som jag INTE vill ha.

Jag tkr vi borde hoppa barbacka nån gång och få hästen som vi önskar som 1a :D För vem vill inte hoppa barbacka med sin favorithäst egentligen ??

Och jag har upptäckt en sak som Rasken gillar, som ni inte får veta *mohaha*

Köp INTE Pepsi Max "Limited Edition", den e skitäcklig och ibörjan så hoppar all kolsyra upp i halsen och kan "hostrapar". (om ni inte vill prova förstås)

Va händer idag då? :D


Min Pöjk <33


Kommentarer
Postat av: malin s

va?!?!?! hur vet du att du är uppskriven på jackpot?? såg du vem jag var uppskriven på :D?

2010-04-24 @ 19:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0