:)

Idag har jag varit nere på Velam och fotat och filmat några ekipage innan min kamera dog.
Emmy hade min Rask, hon var inte så nöjd efterråt men jag tyckte att han skötte sig väldigt bra förutom första galoppvolten x]

Men Sofia, vår ridlärare, vill aldrig ta med Rasken längre ;__; Men jag ska prata me henne :D

Klicka på bilderna för att få de större








(Kommentar: Denna var riktigt häftig tkr jag, man ser lixom rörelsen i bilden!)


(Kommentar: Lägg märke till hur båda rör sig nästan likadant!)











Snart måste jag lägga mig för pappa har sagt att om jag inte lägger mig i tid (kl 23) så får jag inte va uppe längre imorgon -.- Såå ... vi ses imorgon :D


Kommentarer
Postat av: lollo

tog du inge kort på hanna M och hanna S ?!

2010-04-24 @ 19:52:24
URL: http://loiises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0